Ni una o l'oposada flor

Dia

12 de juliol a les 19.30 h

Lloc

Pèrgola de la Fundació Palau, Caldes d'Estrac

Preu

10 euros

Espectacle
ja realitzat

Com se sol dir, els límits del nostre llenguatge són també els límits del nostre món.

Ni una o l'oposada flor és l'espectacle basat en els textos del poemari bilingüe de Maria Sevilla Paris, amb traducció al castellà de l’autora i del poeta Juan Andrés García Román, i traduïts en escena al llenguatge musical, visual, maquínic i animal gràcies a la juxtaposició de codis que proposa el músic i live coder Eloi Isern, aka Eloi el Bon Noi.

Maria Sevilla Paris (Badalona, 1990). És investigadora i docent de llengua i literatura catalanes a la Universitat de Barcelona, i també treballa com a poeta i rapsoda... Ha publicat quatre poemaris i una plaquette, el 2024 també va publicar el seu primer assaig i ha experimentat amb gèneres liminars com la poesia sonora i el video-recital, que ha portat a multitud de festivals d’àmbit nacional i internacional.

Eloi el Bon Noi (Barcelona, 1979). És live coder, músic i creador de jeroglífics. Ha participat en nombrosos esdeveniments artístics utilitzant el codi de forma creativa, i també imparteix tallers, xerrades i conferències sobre live coding.

L'entrada també inclou: